Thursday 9 February 2012

Sahabat HayQal RosyDan (BFF)

Salam. Selamat Malam.. Story aku malam ni Sahabat :) .. Aku suka sangat2 berkawan dengan pelbagai org.. huhu.. dapat tengok gelagat dieorang yang melucukan.. Meh aku nak tunjuk kawan2 aku kat sekolah aku.. jeng..jeng..jeng..

Yang Pertama :
+ nama singkata die azam @ aben(untuk kwn2 je leh panggil..)
+ dia ni kawan aku yang paling2 aku rapat n banyak rahsia aku kat dia. bnyk rahsia dia kat aku.. kami nie dah macam adik beradik kembar tak seiras dah.. hoho.. family die pun dah macam my family sudah.. huhu
Yang Kedua :


+ budax nie nama dia amirul .. nama panjang tanya sendiri empunya banda.. hee...
+ orang dia sangat open untuk story. n seorang yang lucu gitu.. huhu.. aku selalu mintak nasihat dari die lah.. 
+ best tau kawan dengan die.. dia seorang yang cool je.. 

Yang Ketiga :
+ yang dia nie nama samaran Man
+ dalam kelas aku duduk sebelah dia lah.. seorang yang leh ajak berbual.. n satu kepala dengan aku bila cikgu ajar, makan kat belakang.. hahahaha :)
+ orang die pandai melukis n bi. so, aku slalu juga lah mintak dia ajar bi.. hoho..
Yang Keempat :


+ nama samaran dia nie sanul
+ budak nie orang die kecil molek je.. heheheh. (tak mau marah tau sanul)
+ dia nie bab matematik n add mate bagi die lah.. selalu tumpukan perhatian.. hahahaha..
+ dia nie juga pandai main gitar. ramai mintak dia ajar main gitar.. aku nak mintak dia ajar, dia pulak buzy jey.. takpelah.. aku tak kesah.. huuu..
+ seorang yang agak lincah kot2 :)

Yang Kelima :


+ nama dak nie khairul..
+ dia nie suka berangan.. hahahah ala2 mat jening kowt :)
+ sekarang dia dah pindah sekolah dah.. rindu dia nie.. :) heeeheheh.. bukan nak melawat kami at SEDAKA ni.. hurmm

Yang Keenam and Last :


+ yang last nie.. nama dia Mustaqim. 
+ dia ni satu geng dengan khairul dulu.. kuat berangan . tapi angan2 'depa'(org perak cakap) 2 melucukan kami dalam kelas.. hahahah
+ dia nie nampak je genster kowt, tapi PENGAWAS. sungguh tak sangka kan2 :P.
+ sukan men pantun yang merepek2 je dia ni.. isk2.. mus2



** Abis sudah story aku tentang MY FRIENDS ..
Walaupun korang duduk bawah atau atas. korang tetap kawan kau .. 
Lagu SAHABAT :


 

2 comments: