Tuesday 7 February 2012

Makan Hati :(

Assalamulaikum PpLs..

Aku tak tau nak mulakan macam mana. Tetapi , hati aku terlalu sakit sangat dengan perangai dua orang manusia ni. Bukan niat nak tulis, tetapi terpaksa juga tulis. Untuk luahkan perasaan lah kata kan..hurmmm..

Cam Gini Story nye :

Hati aku tergak untuk membuka Muka Buku(Facebook) En D (Nama Singkatan). Dan bila dah buka.. and lihat inbox die,rupa-rupanya dia ada chat dengan En A (Nama Singkatan) ni. Dulu En A ni cakap dia hanya inbox En D tak seberapa pun. Tetapi semuanya salah! Pantang aku, KAWAN CAKAP TAK SERUPA BIKIN! Tak Salah Dia ( En D) nak meseg dengan En A, tapi pada2 la. Agpun, tak payah lah nak buruk2 kan aku dalam meseg 2. Aku tak suka orang len kawan dengan kawan aku hanya nak amix kesempatan sahaja!

Kalau aku dan, dah lama aku print skrin dah, tapi tak dan je! Cukup lah cita aku untuk harini. Wat sakit aty je cakap banyak2..hurmm .

And, kalau dah nak berubah 2. berubah jela . tak payah la HIPOKRIT! 

'Sapa Makan Cili, Dia Terasa Pedas Nya'

Wasalam.


No comments:

Post a Comment